measenilse.reismee.nl

Nieuw telefoonnummer in the Land Down Under!!

Mensjes in NL we zitten nu in Australië!!

Na Tonga verlaten te hebben hadden we weer een lange weg te gaan naar Australië. Uiteraard heeft Ilse urenlang op het internet gezeten om de goedkoopste combinaties te creëren voor onze trip. Dat leverde dus op dat we eerst terug naar Auckland moesten vliegen, om 2.30 's nachts aan te komen en dan de volgende vlucht om 7 uur 's ochtends naar Sydney te pakken.

Eigenlijk moesten we eerstveel slapen, maar we hadden in Sydney al een afspraak staan. Ilse was nog steeds duizelig en ziek, maar stapje voor stapje gaat het beter. Na onze hele gare maar ook vieze camper (ja ook deze had ilse na urenlange studie gevonden) opgehaald te hebben gingen we richting Brandon en Katie. Wij kennen hen via de surfcamps van Eric, waar zij ook een paar seizoenen voor gewerkt hebben. Gezellig gaan uiteten met een groepje en de volgende dag gesurft met Brandon.... Toch weer even wennen 4 foot op een beachbreak, echt veel zwaarder dan op reef of points(want op het strand moet je door de branding en kan je er niet omheen). 's Avonds doorgereden en de volgende dag was het bijna 7 foot swell (immens groot): tijd om te winkelen!!!

We blijven even lekker door rijden naar het noorden, want het is toch altijd relaxter om in de 25 graden zone te kamperen dan in de 15 graden.

Nieuw mobile number is: +61416971039 geldig tot 21 augustus en dan weer bereikbaar op onze NZ'se nummertjes!

g'day mates!

Opa en Oma de Wit

Wij hebben al jullie verhalen uitgeprint, dat blijft altijd bewaard, en we hebben ervan genoten!
Hoe is het nu met Ilse? We hopen maar dat ze weer helemaal opgeknapt is. We wensen jullie in ieder geval nog een hele fijne tijd en we denken wel steeds aan jullie. Geniet er nog van en tot ziens! Opa en Oma.

annelies

Ilse verloochent haar afkomst niet he. Zeeuwen zijn zuinig.
Daarom kom je nog eens ergens :)

liefs uit HIA

Merel

Zet hem op Ils! Aardappels! Zit veel vitamine C in. Zonder gein. Heel veel beterschap, ziek zijn en op reis is toch niet echt de leukste combi.

Nanco

Arme Ilse, hopelijk gaat t inmiddels wat beter.
Heftig verhaal ook van Tonga met dat vliegtuig...
Binnenkort weer even skypen ja, hier terug in Nederland maken wij ook het ene na het andere avontuur mee (geintje ;))

Geniet ervan

viktor mr gandsome

Hey you two!! what's up?
Goed om te lezen dat jullie vet veel doen en meemaken downunder, good on ya! als ik het allemaal lees heb ik zo vet veel zin om ook weer te gaan. Moet nog ff wachten, maar ga met Maike binnenkort lekker een tijdje naar Costa Rica, Vet!! zijn jullie al die tijd in NZ geweest en nu ff een tijdje in Oz? Ben zelf nog niet in NZ geweest, maar moet wel super gaaf zijn. Wat hebben jullie nog allemaal voor plannen?
Anyway, enjoi en hoop dat jullie een vette tijd hebben daar! Gr vik

Lenny en Ivette

Hey kiwi's bedankt voor het aanbod, we weten nog niet of we richting Nz gaan, maar we houden zowieso wel contact. We lezen uiteraard ook al jullie verhalen en zijn al jalours op jullie foto's en meas z'n surfkunsten,..ziet er vet uit! thanx voor de tips en meas, probeer nou een keer een visje te vangen. Hasta luego

mari carmen(bcn)

Hola ivette wapa, como va en Australia, chica que no me entero de nada de lo que poneeeee, ya me contaras, un besito.