measenilse.reismee.nl

KIA ORA!!!

Kia Ora of welkom op onze reisweblog!

Yes Yes, vanaf 31 december 2008 zijn we weer voor de zoveelste keer onderweg!! En we hebben er zin in!!! Na de afgelopen winterseizoenen nu eens iets anders, geen snowboardje mee, maarop naar de zomer van Nieuw-Zeeland!!

Ons huisje en bed staat al klaar in Raglan, dankzij Dean (kiwi) en Anne. Hier gaan wij proberen om te kunnen blijven voor een tijdje. Raglan ligt net 2 uur onder Auckland op het Noorder Eiland aan de westkust. Het schijnt het surfmekka van Nieuw Zeeland te zijn. Hier vandaan zullen we werk zoeken en een campertje kopen om zo het noorder eiland af te reizen. Het zuider eiland komt ook nog aan de beurt, maar een vast plan is er niet. We zien welhoe t gaat lopen! Een jaar-ticket en een jaar-visum is in ieder geval in the pocket!

Met deze site proberen we jullie op de hoogte te houden van wat we zoal meemaken. We hopen natuurlijkeen heleboel! In ieder geval leuk dat je met ons mee reist!!

Vele groetjes,

maurice en Ilse

--------------------------------------------------------------------

Kia Ora or welcome on our weblog!!

Yes we are almost on our way again!! and we are so excited! After the past few winterseasons, we are doing something totally different, we are going to the summer of New-Zealand!!!

Our new home will be Raglan (thanks to Dean and Anne) just 2 hours underneath Auckland on the westcoast. It should be a real kiwi surfmecca!! From here out we'll have to find a job and buya campervan so we can explore the rest of the Northern Island. We don't have a specific plan, we'll see how it all will go. At least we have got a year-ticket and a visum!

Hopefully we can keep up this site regulary to let you know how our adventures are going and hopefully we can catch up via this weblog!

Much love,

Maurice and Ilse

mama annelies

leuk zo'n site. Ik hoop dat jullie heel veel schrijven. want je weet ....... ik blijf graag op de hoogte.
Veel plezier en geniet ervan. ik hou van jullie!! liefs mama

Tedda

Leuk, leuk, leuk!! Waar hebben jullie nou uiteindelijki 2009 ingeluid? :D
Heel veel plezier in Nieuw Zeeland.

xx
Tedda, Sander en Josephine

nella

Als eerste een heel gelukkig 2009 voor jullie! namens Seel, myself en Thijs. Op m'n foto-site heb ik een collega (?) fotograaf die woont ook in Nieuw Zealand.'k Zal nog eens precies uitzoeken waar.Hier is het winter geworden.De schaatsen gaan het vet uit.(wat krijg je dat er slecht af)Morgen gaan ze hier achter in de dunen rijden.Dag lieve mensjes, heel veel plezier samen, en..hoed uutkieke oor! xxxxnella.

Roel en Es

Veel plezier en laat regelmatig wat van jullie horen, tot in oktober ;) Have fun, love Roel en Es

Kirsten

Hey wereldreizigers!
Nog een happy new year uiteraard! Geniet van dit avontuur en ik blijf jullie zeker volgen.
x voor beiden! -Kirsten

mir-sus en max en sanne

lieve lieve lieffies,

wat was het een drama op schiphol :(
ben blij dat jullie veilig zijn aangekomen, let the adventure begin!! Heel veel plezier, geniet en hou ons op de hoogte!

love you liefs van ons!!

Ilse

Hoi Ilse en Maurice,

Natuurlijk nog de beste wensen voor 2009! Dat het een mooi jaar mag worden!

Ik en Annemarie hebben het nieuwe jaar in Rotterdam ingeluid en daarna in een cafe gezellig wat gedronken en een beetje gedanst. Op 1 januari stonden we op het ijs, lekker geschaatst!

Zitten jullie al lekker in het zonnetje?

Geniet ervan, mijn vakantie zit er helaas op... Vandaag Annemarie nog even verhuisd en dan maandag weer hard aan de slag!

Liefs, Ilse

Mireille

Hoi hoi, hoe is het nou?? Mis jullie al hoor! Wij zijn weer veilig terug in Nederland en heb me al aangemeld by Skype als The.Schering.Family!!
Kus van Mike en Maddy xxxx Liefs Mireille

pascale

He lieve schatjes,
Nou heb de site bij mijn favorieten staan hoor!
Dikke XXX